زنبور عسل و بیمه عمر و تامین آتیه

زنبور عسل و بیمه عمر و تامین آتیه

زنبور عسل و بیمه عمر و تامین آتیه

زنبور عسل و بیمه عمر و تامین آتیه ! تعجب برانگیز است!

واقعیت انکار ناپذیری در مورد بیمه های عمر وجود دارد و آن این است که اگر به چشم سرمایه گذاری به این بیمه ها نگاه کنید، بایستی بدانید که برای آنکه سرمایه گذاری شما یک سرمایه گذاری خوب و عالی باشد (عسل مطلوب) بایستی مدت زمان طولانی برای آن تلاش کنید و یا اینکه به شکل گروهی روی آن کار کنید!

چرا مدت زمان طولانی؟

قرارداد های بیمه عمر و تامین آتیه از ۵ ساله تا ۳۰ ساله منعقد میشود ولی آنچه مسلم است هر چه صندوق شما (عسل تهیه شده توسط شما) مدت زمان بیشتری در اختیار شرکت بیمه (کندوی عسل) قرار گیرد، شما از مزایای بیشتر و سود سرشارتری برخوردار خواهید شد.

چرا شکل گروهی؟

اگر بر این باور باشید که شما مشغول تهیه عسل هستید، قطعا خواهید دانست که تهیه عسل فراوان و عالی مستلزم کار تعداد بیشماری زنبور عسل است. در واقع وقتی که شما به یک کار گروهی خوب میپیوندید، کارایی بیشتری خواهید داشت و در نتیجه عسل (نتیجه مطلوب) خیلی زودتر و فراوانتر نصیب شما خواهد شد.

 

امروز که این مقاله را خواندید خواهشا بیشتر به نحوه همکاری و تهیه عسل زنبورهای عسل دقت کنید. به یاد داشته باشید.

شرکتهای سرمایه گذاری مالی پاسارگاد با گرد هم آوری سرمایه های خرد شما، برای اعتلای ایران اسلامی در اقتصاد ایران سرمایه گذاری های کلان انجام میدهند تا علاوه بر اینکه با پرداخت سودهای قطعی و مشارکت از شما قدردانی شده باشد، شما نیز در آبادانی و سربلندی ایران عزیز سهیم باشید.

 

هدف اصلی از طرح بیمه عمر و تامین آتیه ، فراهم کردن شرایط زندگی بهتر (عسلی شیرینتر و ماندگارتر) برای مجموعه بیمه شده ها و خانواده های ایشان است. این طرح یکی از پر استقبال ترین طرح های بیمه ای در سراسر جهان به شمار میرود به طوری که درصد نفوذ آن در کشورهایی نظیر ژاپن و کانادا ۵۰۰ درصد است!

همین حالا میتوانید به صورت آنلاین درخواست خرید بیمه عمر و تامین آتیه را ثبت کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *